اسکوچیچ _ پرسپولیس منتفی شد؟ فونسکا رسما سرمربی میلان شد بنزما در الاتحاد ماند! ترکیب احتمالی آلمان برابر اسکاتلند در یورو ۲۰۲۴ | نسخه ناگلزمان برای افتتاحیه + عکس دایی و باقری در تیم منتخب بهترین گلزنان جهان + عکس تاریخ و ساعت بازی آلمان و اسکاتلند در مقدماتی یورو ۲۰۲۴ | شروع هیجان اروپایی راگبی مانند فوتبال فرصت زیادی برای دیده‌شدن ندارد بیرانوند همچنان به دنبال افزایش قراردادش با پرسپولیس ادعای اسکوچیچ: از فولاد پیشنهاد میلیون دلاری داشتم! رد پای هوادار متمول پرسپولیس در ورود سرمربی جدید حمایت چند پرسپولیسی از اسکوچیچ پیام احساسی اوسمار برای هواداران پرسپولیس| خداحافظ جدایی اوسمار آخر خط نیست| سرخ‌ها در آستانه شروعی دوباره بلاتکلیفی حامدی‌فر در استقلال اسکوچیچ جانشین اوسمار شد! تاریخ شروع تمرینات پرسپولیس مشخص شد دبل زاهدی در جام امپراتوری ژاپن + ویدیو سپاهان و زنیت به دنبال بازی دوستانه مظلومی پشت نکونام درآمد| تازه در استقلال جا افتاده است بازگشت آقای گل فوتسال آسیا به گیتی‌پسند
سرخط خبرها

شرط عجیب سرخپوشان برای شکستن اعتصاب پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۹۴۸۰۳
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۱
شرط عجیب سرخپوشان برای شکستن اعتصاب پرسپولیس
بازیکنان پرسپولیس برای تمرین کردن شرط گذاشته اند.

به گزارش شهرآرانیوز، بازیکنان و مربیان پرسپولیس در تمرین دیروز تیم تصمیم به اعتصاب گرفتند تا تکلیف جریمه ۱۰ درصدی باشگاه مشخص شود. آنها منتظر بودند رضا درویش با حضور در محل تمرین راجع به این جریمه ۱۰ درصدی توضیح دهد اما او از حضور در ورزشگاه شهید کاظمی خودداری کرد تا یحیی و شاگردانش بعد از گذشت سه ساعت ورزشگاه را ترک کنند.

سرخپوشان اعتقاد دارند که درویش نمی خواهد مابقی پاداش های فصل پیش را بدهد و به خاطر همین آنها را ۱۰ درصد جریمه کرده است. پیش از این مدیرعامل پرسپولیس به سرخپوشان اعلام کرده بود که سازمان بازرسی از آنها خواسته همه پاداش های پرداخت شده در فصل پیش جدا از قرارداد ها بوده است را از آپشن ها کم کند و سرخپوشان می‌ترسند این اتفاق رخ دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->